14 december... grattis till Elodie och Miich.

Oj oj oj, inläggen blir bara färr och färre nu för tiden.
Först och främst vill jag bara säga grattis till Michelle och min lilla kusin Elodie <3
Helgen har vart väldigt lyckad. Tänker inte gå in med detaljer på vad jag har gjort. Det skulle ta för lång tid.
Men igår spenderades kvällen hos Michelle och jag tror att jag laddar upp bilder... När jag får några.
Hade i alla fall jätte trevligt så tack till Michelle och alla andra underbara människor som var där.
Idag vaknade jag klockan ett och sen dess har jag inte gjort något alls. Eller något vettigt. Nu sitter jag här och spelar 
KH - Scream om och om igen. Den låten är grym.

/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0