decode

Okej, så vad har jag gjort idag. Det som räknas är nog klassbesöket till ungdomsmotagningen där jag höll på att somna. Och sen So prov där det gick helt okej, jag har alltid svårt att formulera mig skrivtligt när det kommer till ämnet så jag kanske ska gå igenom några frågor muntilgt också. Men man får ta det som det kommer.
Jag börjar tröttna rejält på Värmdö just nu. Det har inte hänt något här men efter att ha åkt in till stan varje dag i 2 veckor på praoen så känner man sig liiiiite fångad när man kommer tillbaka till skolan. Men det är bara 1,5 halvt år kvar nu. 
Hela helgen är uppbokad i alla fall så nu har jag något att se fram emot. På fredag ska jag vara med Vilma och Caisa. Ska dra mig ut till Ingarö och slagga hemma hos Vilma. Sen på lördag så ska jag hem till Michelle på kvällen. Och så hade jag tänkt att klämma in ett besök på Scandic någon gång i veckan. Men jag får se hur det blir med det.

Btw, var det någon som såg Britney: For the record i lördags? Jag såg den och mina åsikter om henne har förändrats en hel del sen dess. Så om ni inte såg den. Gör det.




/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0