hm..

Det finns inte så mycket att skriva längre. Det har blivit mycket lugnare nu för tiden. Både på vardagen och på helgerna. Men snart är det jullov och då tror jag att det blir lite mera fun. Men tills dess så får ni nöja er med det som jag skriver.
Kom hem från boxningen för inte så länge sen. Jag säger bara en sak. Tränaren är hel skön :D.
Det var inte lika jobbigt som förra gången, jag har antingen blivit mer vältränad eller så fick vi inte göra lika mycket denna gång. Det beror någ lite på båda sakerna skulle jag tro.
Nu hade jag tänkt att ta något att äta och lägga in min absoluta favorit låt. Kunde inte ta den riktiga videon från youtube så det blev den här tråkiga saken istället.


/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0