for blue skies

Nu är det banne mig riktig vinter och ett tag sen jag skrev sisst. Sakerna har ingenting med varandra att göra, but it felt like an opening line. Praoen går som smort och för en gångs skull önskar jag att tiden kunde gå lite långsammare. Jag vill inte lämna Scandic dels för att jag lämnar det för skolan -.-
Men det blir nog ett sommarjobb där någon gång. Ikväll har jag träning och nu ( när det är minus grader ute och is överallt ) har våra tränare bestämt sig för att vi ska samlas en halv timme tidigare än vi börjar för att gå ut och jogga tillsammans. Är det bara jag som tror att något illa kommer att hända? Och för er innebandy tjejer som hade glömt det blir ni nu påminda. Vad har jag gjort sen sisst? JO, Twilight har jag ju vart och sett. Den filmen var underbar, Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. Se den och skaffa egna åsikter. Det är verkligen värt det. Jag vet inte när mitt nästa inlägg blir. Men här får ni i alla fall två bilder från julavslutningen i sexan. I wish i was 12 again.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0