hot n' cold

Idag så kom jag till praoen vid åtta igen, det var fullt med gäster så jag kutade in och ut med tallrikar. Men det blev lugnt efter typ 45 minuter. Så i 1 h och 15 min kunde jag gå runt lugnt och ta hand om disken. Men det slutade med att jag var ensam kvar där och att det var tallrikar och glas överallt. Men det gjorde inget för det löste sig. Sen när alla gäster hade gått så dukade jag fram servetter, glas och loka till 120 gäster. Igår var det ju några från något fotbollslag som jag inte kände igen, men idag så var det en snubbe där från svenska landslaget som jag faktist kände igen men inte kom ihåg namnet på + den där skådespelaren från ondskan. Hahaha, han ser helt annorlunda ut än vad han gör på filmen kan jag säga. Btw är det någon annan än jag som läste City tidningen idag? Det är en man som har en krönika där Fredrik Backman. Idag hade han skrivit ett stycke med rubriken ''Min teori om praktikanter'' Det var ju lite passande med tanke på att jag och resten av åttorna på Kvarnberget gör det. Så jag läste den och han skrev saker som ''En praktikant är som bekant i bästa fall gratis arbetskraft men mer troligt lite som att passa grannens lätt efterblivna hund i två veckor'' Även fast han dissar alla praktikanter och jag tycker det är rätt så dumt att skriva som att alla ungdomar som går på praktik är efterblivna så är han jävligt skön XD


 

Kommentarer
Postat av: michelle

älskling. cam är aldrig snygg (a)

2008-11-21 @ 22:53:51
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0