man on the moon

Slutade lite innan ett idag efter att ha börjat åtta på praon.
Var jäkligt nervös i början eftersom inga av de som jag jobbade med igår var där. Men sen så började jag snacka med en av tjejerna där, Maria som visade sig vara en av min mammas kompisars dotter som också är från filippinerna. Sen kom Fredia som jag jobbade med igår också. Jag är verkligen glad att jag praoar på scandic, typ alla som jobbar där är jätte snälla så det blir inte mysko eller något. Idag var det också några från fotbollsgalan där fast jag kände inte igen dem först men sen så sa Bo att dem typ spelade och så fattade man det lite eftersom de satt och snacka om efterfesten typ.
Sen var det ett jätte trevligt äldre umgänge där som var hur trevliga som helst! Så det gjorde min dag lite.
Sen ikväll har jag träning också. Ser verkligen fram emot det med tanke på att jag inte träffat flera av människorna på flera dagar. 

                                         

/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0