the first day of the prao.

Idag började de två veckorna av praoen. Jag praoar ju på frukosten @ Scandic sergel plaza.
Det var faktist skit roligt. Det var rätt så jobbigt eftersom jag får gå runt hela tiden. Alla som käkade där stirrade på mig och trodde typ att de körde på barnarbete, skaften var inte tillräkligt snabba för att inse att jag var praktikant.
Jag lyckades ändra mina arbetstider till 8-13 istället för 7-13, jag var tvungen att gå upp 5 idag för att hinna men jag är inte ett dugg trött! Jag fick sluta efter att jag käkat lunch 11.00 eftersom det är måndag och det inte finns så mycket att göra just idag. Då mötte jag upp pappa i stan och vi gick och kollade på vinterjacka till mig. Han hade först bestämt att han och mamma inte skulle köpa en till mig försen mellandagsreorna eftersom dom typ alltid kör halva priset på dyra jackor och från 3000 till 1500 det bangar man ju inte på. Men eftersom det typ inte finns kvar så många i min storlek tror jag att jag kan försöka få den lite tidigare (a) 

                                  Kodiak Parka
  Den här jackan fast i röd och i tjej modell vill jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0