080109

Idag var dagen skolan började. Jag vaknade och hade världens magknip men jag gick upp och gjorde mig i ordning ändå och begav mig mot ekvallen. Då började jag må lite bättre och jag kände mig riktigt fine under idrotten. Efter det hade vi lunch, någon tomatsoppa med pasta. Usch, enligt mig. Sen hade vi franska och då fick jag skit ont i magen igen så jag bestämmde mig för att dra hem. Som vanligt när någon drar börjar killarna hålla på och kalla en för skolkare men det gör ju inte så mycket. Skolkare är ju inte precis ett sårande ord. Sen jag kom hem har jag äntligen skickat iväg dom där meljen, men en gick inte att skicka så jag blev lite pissed. Sen så har jag kollat lite mer Veronica Mars och lyssnat på musik. Här får ni dagens favorit,



/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0