090113

Det som är mest värt att nämna som hände idag var i morse då vi hade skridskor på idrottslektionen nere på ekvallen. Lektionen var lugn förrutom dom 10 sista minutrarna då det var fri åkning. Det började med att Beccuut blev attackerad av 15(?) styckna dagispojkar som jagade henne och hoppade på henne så att hon ramlade ner på marken. Alla garvade och så för det såg ju helt sjukt ut. Men sen när vi försökte hjälpa henne upp så delade dom på sig och attackerade alla. det var som black sheep fast nu var det barnen som had fått i sig något som gjorde dom agresiva. Men jag måste erkänna att det var lite roligt. Synen av 75 cm långa pojkar som attackerar 14 åriga tjejer är inget man ser varje dag.
sen flöt väll dagen på som vanligt antar jag. det var rätt så många som var sjuka och Michelle gick också hem under dagen, tråkigt tråkigt. Idag så fick jag också lite sms från vännen som jag nämnde i det tidigare inlägget. JAG DÖR!
Ikväll så är det träning vilket jag verkligen ser fram emot, och Steffie om du läser det här i tid. Kan inte du komma och kolla även fast du är sjuk!? SNÄLLA! Och Elin du med för den delen!
Dagens låt blev Muse - Supermassiv black hole



/Catte

Kommentarer
Postat av: Isaura

Svar: "OMG" är typ det enda man kan säga efter att ha set det där! Om man inte ännu ligger på golvet och dreglar. (a)

2009-01-13 @ 21:00:36
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0