090112

Oj nu vart det ett tag sen jag skrev sist och nu har jag lovat Michelle att jag skulle skriva ett inlägg.
Helgen har vart grym. Bortsett från att man gjort bort sig lite smått. Hur jag gjort bort mig tänker jag inte nämna här. Det började med match på lördagsmorgonen. Vi var bara 8 pers som spelade så det var 1 avbytare för varje position. Det tog inte precis lång tid innan alla var skit trötta och Tungelsta ledde med 1-0, men vi fortsatte kämpa ändå och jag måste säga att vi var grymma! Några minuter in på andra halvlek så kommer resten av vårat lag som har spelat match i Älvsjö och spelar med oss. Det slutade med att vi vann 2-1. Snacka om gjäldje. Har nog aldrig sett hela laget så exalterade förut. Sen på kvällen sov jag hos Caisa med Steffie. Och hur kan man inte ha kul med dom två tjejerna!?
På söndan gjorde jag inte så mycket förutom att vila och läsa.
Idag så var det måndag, jag har börjat tycka om måndagarna i skolan eftersom dom faktist är ganska lätta att ta sig igenom. På franskan hade vi våran SYV som vikarie och då fick jag veta att min arbetsvägledare som jag hade haft under praoen hade skällt ut henne! Haha. På väg ut från franskan träffade jag på en... ehum vän? som jag inte väntat mig att se. Jag och Caisa går snabbt därifrån och garvar, men sen så började jag och människan ändå att snacka. Om du kommer till skolan imorgon Steffie så kommer du att få ett gott skratt när jag berättar om vem det var och vad den sa...
Efter skolan så åkte jag och Caisa till Mölnvik för att hämta ut våra biljetter till MK den 1/2 och tog en brugare på donken. Caisas nya beroende. Nu sitter jag hemma och kollar på top model 10. Så nu är det dags för mig att stänga av datorn, men innan det så får ni dagens låt. Kents nya på drift som också är med på den nya friends reklamen.




/Catte

Kommentarer
Postat av: michelle

du gorde som du lovade :DDDD

2009-01-12 @ 20:48:11
URL: http://miiiiich.blogg.se/
Postat av: smh

Nej men vafan XD

vem är det? XDXD

säkert jocke? XD

ÅHHH NU MÅSTE JAG VETA!

blir galen annars ...



<3 älskar er. tack för helgen (:

2009-01-12 @ 21:56:32
URL: http://knuffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0