Friday I'm in love

Det här inlägget kommer lite sent men det får ni stå ut med...
Dagen gick som smort har jag för mig, jag har väldigt dåligt att komma ihåg saker precis när dom har hänt men sen någon månad senare så poff, är det solklart vad som hände. Skolan behöver jag inte prata om. Ni borde vid det här laget veta att jag hatar franska lektioner (dock hade jag ingen idag) och att jag spenderar dagarna med ett gäng galna människor :D Slutet på dagen var ganska sorligt där det blev ett hejdå. Men sånt är livet. efter skolan gick jag hem snabbt och fixade mig innan jag åkte in till stan och träffade min syster. Vi gick runt och kollade på lite affärer, jag hittade ett par urgulliga skor och en tjocktröjja. Tjocktröjjan kommer jag att köpa men jag vet inte hur jag gör med skorna. Jag vill verkligen ha dom men jag har lite av ett överflöd nu för tiden... Sen mötte vi upp mamma och så gick vi och käkade på tacobar innan vi gick på bio och såg bröllopsduellen. Jag tyckte att filmen var jätte bra och jag rekomenderar den verkligen. Den är ju rätt så förutsägbar men sånna filmer kan vara sköna att kolla på ibland. Dagens låt blir coldplay - talk. Och det var allt för mig, ha en trevlig fredagskväll.




/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0