hello friends

Är det bara min blogg som är seg eller är era också det? Jag kan inte ens kolla min statistik för att det tar för lång tid att ladda upp. Dagen gick No:n imorse blev intsälld men det fick inte vi reda på försen vi hade kommit till skolan och suttit och väntat som fån i 20 min, så i ställlet för sovmorgon fick vi sitta i skolan/ekvallen och hänga. Jag hoppade över idrotten idag för att jag fortfarande känner mig lite krasslig och att göra beep test då är nog inte speciellt trevligt. Resten av dagen/kvällen har jag ingenting inplanerat. Och nu har jag ingenting att skriva. Dagens låt blir Toploader - dancing in the moonlight.



/Catte

Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med, min blogg är också as seg :/, älskar verkligen den där låten, en av mina favvo :D<3

2009-01-29 @ 20:29:49
URL: http://lvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0