I'm sick

Ingen skola blev det för mig idag. Igår kännde jag mig riktigt illamående och det höll i sig idag. Så fram tills klockan 16.30 Har jag kollar på lords of dogtown. En av mina favorit filmer och så har jag kollat lite på TV. Jag lyckades kolla lite på våra bästa år och jag måste verkligen säga att manusförfattarnas fantasier börjar gå lite överstyr. Jag sätter på trean och så ser jag hur en snubbe står och snackar om att han har förlorat sin fästman och sin son, snubben visar sig vara Sami. Sami är en av dom tjejer som har vart med i serien sen den började... och nu är hon kille! Det är bara sjukt. Sen 16.30 var jag tvungen att gå till mina småkusiner för att vara barnvakt och det är alltid trevligt att träffa dom. Dagens låt blir sonic youth - superstar, en låt som jag tror att dom flesta av er inte kommer att tycka om. Den är väldigt egen, jag kan inte riktigt förklara den så om ni vill får ni lyssna på den. Annars inte.




/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0