Inga pingviner på denna sydpolen.

Dagen spenderades inte i skolan (WOHOOO) utan på sydpolen, badhuset för er som inte visste det. Jag hade det riktigt trevligt med Michelle och Isaura, vi var dom ända åttorna som följde med dit. Resten av gruppen bestod främst av -96 -.- Det blev jävligt mycket garv och jag undrar vad folk som såg oss under lunchen trodde om oss. Några 14 åringar som sitter och skriker, garvar, sjunger Transformers, grimaserar. Aja, jag skulle i alla fall inte kunnat hålla mig från garv om jag hade sett några bete sig som oss. Men det är såna vi är, och det är underbart. Det var också än väldigt underlig man som typ inte kunde snacka som följde efter oss under dagen. Ännu ett skäl att börja garva så fort man kollade bakåt. Tack för dagen tjejer, ni betyder <3 Som ni kanske såg i mitt tidigare utbrottsinlägg så har jag spenderat den mesta tiden här hemma med att plugga. Inte så mycket den senaste timmen. Jag behöver fråga Leena lite frågor + att jag inte får in någon No i skallen. Så what's the point om det inte fastnar. Det blir ingen dagens låt idag utan jag lägger in tre bilder på mig, Michelle och Isaura.

  

/Catte

Kommentarer
Postat av: michelle

jag älskar er <3

2009-01-21 @ 20:02:36
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0