Live from the kitchen

Nu är det måndag igen, och det betyder ju att en ny skolvecka börjar. Så denna dag är nog inte en favorit för dom flesta. Rätta mig om jag har fel. Men jag tycker ändå att skolan är helt okej på måndagar. Väldigt få ämnen så timmarna går rätt så snabbt ändå. Vi hade plel som start som vi alltid har på måndagar 09.15, där började Kicki babbla om alla brott som vi kan bli anmälda för. Bara pga att det hade vart några vänner till elever som hade vart på skolan i fredags, men man får tydligen inte vara på skolan om man inte är anställd eller elev. Dom hade i alla fall vägrat gå därifrån (Vem tusan vill vara på min skola frivilligt om jag får fråga?) Så polisen hade kommit och hemtat dom. Jag tror att dom flesta inklusive jag inte lyssnade på vad hon sa. Matten och No:n behöver jag inte nämna men på franskan var jag sååå nära på att somna, men jag lyckades hålla mig vaken med mycket hjälp från Michelle och Caisa. På So:n hade vi fn konferans där vi representerade olika länder med befolknings kriser. Det var rätt så kul och man fick en rätt så stor chans att få fram sina åsikter. Efter det slutade jag och drog hem. Sen dess har jag kollat lite på TV och nu bakar jag scones och varm choklad. Dagens låt blir Aerosmith - dream on.



/Catte

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

ska lyssna :)

2009-01-19 @ 18:06:39
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0