Och nu har det äntligen blivit dags.

Kom hem för si så där 45 minuter sen efter att ha varit inne i stan på en liten shopping runda. Men det kommer vi till snart. Dagen har varit väldigt bra. Började med en extra lång sovmorgon eftersom lärarna skulle ha ett möte. Sen flöt dagen på bra, franskan gick ovanligt bra. Jag hade lättare att lyssna och göra uppgifterna. Vi fick också sluta lite tidigare eftersom Nina hade ont i huvudet. Sen bar det som sagt in till stan med Alice där vi kollade runt lite i Souk, h&m, urban outfitters mm. Alice köpte ett par skor (jag har ett par likadana) på h&m och jag köppte en blus och en sonic youth t-shirt på ub. Nu sitter jag och väntar på att SATC ska börja. Dagens låt bli Ron Pope - fireflies.



/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0