Saturday afternoon baby

Vaknade rätt så tidigt idag, det måste ha vart runt sju. Men jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen tills det kom ljus genom fönstret. Så jag kom väll upp runt 08.20 eller lite tidigare. Sedan dess har jag duschat, fixat mig och käkat. Och nu har jag absolut ingenting att göra till klockan 16.00 då jag ska träffa dom gamla brudarna från forna 6b. Och min lilla mullvad har blivit sjuk så hon kommer inte att dyka upp. Det är synd, jag har inte träffat henne på över en månad och då hade vi inte ens planerat att ses. Vi tjejer ska typ ta en fika på dellan i centrum och efter det så ska jag umgås lite med Vilma och Caisa. Vi får se vad vi hittar på. Jag slänger nog in ett inlägg ikväll med förhoppningsvis lite bilder och dagens låt. Har bara lysnat på Kent hittills.

/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0