Skridskor och ET

Har för några minuter sen kutat och lämnat Elin vid bussen och nu sitter jag och kollar på när Barack Obama svär den där president- eden och håller ett tal. Jag säger en sak och det är att snubben kan snacka. Fram till nyligen har jag och Elin från klockan fyra suttit och käkat BJ och pluggat NO, hann göra alla instuderings uppgifter förutom den sista. Dagen gick jätte snabbt och jag har nästan ont i magen efter att ha garvat så mycket. Mest från Elevens tid då jag och Isaura kom på ''bra'' affärsider och hade det skoj. Det ända jobbiga idag har nog vart svenska och engelska lektionerna då man höll på att stekas ihjäl i klasstummet. Och att det blev lite bråk mellan vissa, jag var inte inblandad men sånt påverkar ju ändå stämningen och även fast jag föredrar vissa mer än andra. Ni som jag umgås med förstår vilka jag syftar på så har jag nu insett att även om jag inte tycker om dom så finns det dom i klassen som gör det och ett val som kan vara bra för sig själv kan vara dåligt för någon annan. Men jag förstår vad allt kommer ifrån och jag håller med. Okej, nog om det. Ikväll har jag innebandy träning och det ser jag fram emot. Var inte på träningen i fredags eftersom jag var på bio, och dom senaste två träningarna jag varit på så har jag stått i mål. Och nu känner jag att jag verkligen behöver springa. Jag ska försöka slänga in ett inlägg efter träningen eller imorgon innan jag drar hemifrån men vi får se om jag hinner/orkar. Only time can tell. Dagens låt blir The Killers - Smile like you mean it.



/Catte

Kommentarer
Postat av: Isaura

HAHAHA XD På elevenstid, hahah! Har inte garvat så mycket på länge. ;)

2009-01-21 @ 18:18:19
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0