tisdag - onsdag

På Tisdagen åkte jag runt 2 tiden till Mölnvik och träffade Isa, Steffie och Linnea inne på donken. Vi väntade på att Elin och Caisa som skulle komma lite sent så vi gick till Siba där Isa skulle handla batterier och sedan till Ica där jag köpte lite nödvändiga varor. Sen så kom dom runt 3(?) tiden. Då gick vi runt lite och åkte ner till centrum eftersom vi inte hade något bättre för oss + att det började snöa och blåsa som in i helvete och det inte fanns någon stans att sitta inomhus i mölnvik... Sen så splittrades vi och jag och Caisa drog oss hem till mig.
Vi placerade oss framför datan med chips och kakor. Sen så ville Caisa ha godis så då var det tänkt att vi skulle till godisboden, men det slutade med att vi hamnade hos Vilma och drack kaffe. Och sen så följde Vilma självklart med mig och Caisa tillbaka till mig där det vart mycket flumm och snack. Natten var jäkligt mysko, hahah orkar inte skriva varför.
Nu idag så kollade vi på Veronica Mars marathonen som gick, det programmet är grymt! Vi började se på black sheep men den sög så vi stängde av. Innan dom gick runt 18.45 så hann jag laga hot cakes så vi käkade det och då började vi snacka om olika skrik som vissa gör, Vilma började berätta om att hon alltid skriker när typ hönsen på hennes farmors gård flyger mot henne så jag får världens skratt anfall precis när jag tagit en klunk vatten som då hamnar i fel strupe. Det var inte kul med tanke på att jag höll på att kvävas samtidigt som jag inte kunde sluta skratta.
Nu var det tänk att jag skulle skicka iväg två melj... trots att jag nog skulle skicka iväg den ena för över en månad sen så tror jag att jag väntar tills imorgon ändå. En dag till skadar väll ändå inte, eller?

/Catte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0