Tisdag.

Schuuuul flöt på bra tills på slutet då jag mådde riktigt illa. Och jag känner mig fortfarande riktigt kass så sorligt nog tror jag att jag måste hoppa över träningen ikväll. Juste, på morgonen då vi hade skridskor träffade vi på ett par ''bekanta''. Ni vet dom där små barnen som jag berättade om för två veckor sedan, som hade attackerat oss på isen? Dom kom idag igen. Som tur var så var det bara några av dom som var med från förra gången och den här gången hoppade dom inte på oss utan störde bara när vi försökte spela fotboll. Eller jo, dom pucklade på Michelle lite men inget allvarligt som förra gången :P Nu ska jag göra min So läxa och lyssna lite mer på musik. Återkommer nog ikväll om jag har något att skriva om eller om jag orkar. Dagens låt blir Robert Pattinson - Let me sign.



/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0