Tjollahopp.

Kom hem från träningen för ett tag sen, det gick väll sådär kan man säga. Vissa övningar gick bättre än andra. Nu sitter jag bunkad framför let's dance och känner mig allmän fet och osmidig. Det var en snubbe som kom och hjälpe oss att skjuta bättre på innebandyn. Även fast det inte funkade så bra för min stela klubba så gav han väldigt bra råd för att förbättra sitt slagskott. Och tro mig, det behöver jag. På tal om let's dance, inte för att jag skulle göra ett speciellt bättre jobb än dom men jag tycker verkligen att dom flesta suger. Dagens låt blir Joss Stone - You had me. Egentligen tycker jag inte om låten men av någon anledning hakade jag upp mig på den idag...



/Catte

Kommentarer
Postat av: MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag och min skolas nedläggning.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra dag! Bye

2009-01-23 @ 22:28:27
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0