Torsdag

Mitt huvud gör ont efter överansträngning. Jag har suttit och försökt att trycka in all No i skallen den senaste 1,5 timmen. Nu behöver jag bara lära mig kolets kretslopp och en fördjupning om ett biobränsle. Sounds like fun, doesn't it? Jag borde nog träna på att balasera en reaktionsformel när man förbränner ett kolväte också, har gjort en men den är nog helt fel. Om ändå Elin var här och hjälpte mig... Aja, jag får hoppas att allting sitter kvar tills provet imorgon vilket jag tvivlar på att det gör. Hur har er dag varit? Min har vart lite blandat. Bråk, bråk och åter bråk säger jag bara. Visst är det slöseri med energi? Ett + idag var att jag fick sluta lite över ett och det känndes skööööönt. Fast jag kunde lika gärna stannat kvar i skolan med tanke på att man ändå måste plugga ut sin hjärna sen när man kommer hem. Men nu är det sista kvällen på några veckor som man måste göra det, så det är bara att bita ihop!




Videon är inte den riktiga, det är bara någon random snubbe som har gjort en egen XD

/Catte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0