utmaning

Fick den här utmaningen av Michelle för några dagar sen så det är nog dags att göra den...

Utmanad.

Jag har blivit utmanad av Michelle

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. ·
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. ·
I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

-Jag hatar fjärilar, dom är så jäkla äckliga.
-Har typ hela min framtid inom ''plugg'' planerad. Jag vet vad jag vill och vad det krävs för att få det.
-Till skillnad från dom flesta tål jag inte Jonas Brothers.
-Varje gång jag rammlar, halkar, går in i någon eller liknande säger jag WHOPPAAA
-Är besatt av skor.
-Får alltid tårar i ögonen av att lyssna på Chris Daughtry - home
-Hatar värmdö
- ?

Dom flesta har nog redan gjort den här, så jag utmanar dom som vill göra den en gång till eller inte har gjort den.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mjo, hon köpte den där i spanien .. Den är så grym! Ångrar verkligen att jag inte köpte en likadan "/ .. <3

2009-01-27 @ 00:33:24
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0