WTF

Hello bloggen, Kommer nu att skriva ett rätt så meningslöst inlägg. Men jag menar, vilket av mina inlägg är inte det? Nu är det ungefär en kvart kvar tills SATC börjar och det hade jag tänkt att se på. Men tills dess har jag ingenting bättre för mig än att sitta här att skriva. Caisa har världens migrän attack men vi sitter ändå och sms:ar lite smått. Människan sägar att hon tydligen behöver magpumpas. Några grejer som jag inte tog upp tidigare under mitt ''dagens'' inlägg var ett samtal som ehum. Let's call them S och O. Michelle du vet vilka jag menar. Dom satt och diskuterade full body - vaxning medans jag och Michelle sitter och garvar ihjäl oss. Det var en trevlig stund på dagen. Det och när Mitchi och Isaura försökte ta en innebandy boll ifrån mig. Dom lyckades flera gånger men jag vann the final round ;D
Nu sitter jag och checkar lite på youtube och har helt plötsligt kommit in på en låt av Madonna, och jag har ingen aning om hur.


/Catte

Kommentarer
Postat av: michelle

HAHHAHAHA XD MATSALEN X'D

2009-01-30 @ 16:40:17
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0